02 December, 2008

Örgü




Son aylarda sac orgusune takmis vaziyetteyim. Sacim icin cok sık gitmiyorum kuafore, gittigimde de hemen bozulmayacak bi orgu istiyorum, cok sey mi istiyorum.. Eskiden kuaforde cok guzel sac oren bi kiz vardi beni de severdi, cok guzel modeller orerdi sacima. O isten cikinca bi cocugun eline kaldik. O da guzel oruyor ama ne zaman gitsem isi oluyor ve bi orgu icin o kadar eleman arasindan tek bi tanesini beklemek zorunda kaliyorum. Neden her kuaforde tek bi tane orgu bilen kisi vardir? Karaborsa mi bu.. Bi de canlari skilir orgu duyunca, sanki bedava yaptiricam..Baska kuafor de denedim ama cok gevsek ordu o da. Aksam yaptirdigim sac, sabaha acilmaya basladi.

Dergide su modelleri gorunce bayildim. Hele Emilie de Ravin'in saci ne kadar dogal ve guzel duruyor.Birkac tane klasik balik sirti modelleri disinda her orguye bayiliyorum ama nerde orecek kisi....
P.s. Fotograflar Joy'dan..

8 comments:

  1. Bende cok severim orgu saci ve cok dogal bulurum..Ben bir baliksirti orebiliyorum kendime..Yazin denize girerken filan iyi oluyor..

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:14 PM

    aaaaa cok özendim ben bunlara, kiskandim resmen! halbuki kisacik kestirme krizim de tutmustu, yok yok dursun saclar ozaman madem :)

    ReplyDelete
  3. Haydins, ben hayatimda kendime hic baliksirti yapmamistim, 25 yil sonra birden bi ilham geldi, elimi sacima goturdum ve ormeye basladim:P Bende de varmis o yetenek, bu yaz ben de deneyecegim..

    Rahsan, ben su anda omru hayatimin en uzun saclarina sahibim.SImdiye kadar hic uzun sac hevesim olmadi hep kisa sacliydim ama su anda gayet memnunum, sen de boyle birak da orgu yap:))

    ReplyDelete
  4. ewet ya bu örgüler çok güsell:) dediğin üzre Joy a girip baktım ama sen zaten en güzel modelleri eklemişsin ;) kaydettim. Bu yaz özel bir düğün var benim için ve hayal ettiğim elbiseme de cuk oturacak Emilie de Ravin'in saç modeliii umarım böyle güzel yapabilirlerrr :(

    tşk.ler paylaşım için

    ReplyDelete
  5. bu arada değil kendime başkasına da balık sırtı öremem ben, çok alengirli bir örgüdür o yaaa, nasıl bir yetenek sizdeki ?? ya da bende ki :((

    ReplyDelete
  6. Orguyu ben de cok seviyorum, genelde dugun-dernek oldugunda da sacimi orduruyorum, cok rahat oluyor. Nilufer bana da baliksirtini ogret, kendim yapabilmeyi cok istiyorum.

    ReplyDelete
  7. Kabul edersen guzel konulu bir mimim var haniimm...Seni de davet ettim :)

    ReplyDelete
  8. Cigdemcim, umarim yapabilirler, cunku ben de o modele bayildim. Ya yetenek mi bilmiyorum, cok super olmuyor tabii ama guzel oluyor, bence sen de ugrassan yaparsin:)

    Esincim, yapabildigim kadarini ogretebilirim tabiki, bu arada bu turlu olmadi ama artik bayramdan sonra bi ara goruselim:)

    Haydins, tesekkur ederim cok guzel gorunuyor mim, fotograflari toplayip, en kisa zamanda istirak edecegim:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...