22 November, 2008

Çantam



Pembekalemcim çantamı açmam için beni mimlemiş.. Bende öncelikle çantamın bir fotografını koyuyorum. Sevgilim ilk evlilik yıldönümünüzde aldı.. Şu anda en severek kullandıgım çantam.




İşte aşağıda da içindekiler var:)




1- Rujlarım ve kremlerimle başlıyor. 3 renk ruj vardır hep çantamda..Pembe, kırmızı ve kahve tonu. (ani durumlarda tazelemek için) El kremi, fa deo-stick ve dudak kremim de yine gün içinde kendimi daha iyi hissetmem için yanımdalar..
2- Beni tanıyanlar iyi bilir, yanımda naneli sakız olmadan dolaşmam..Öğlen yemek yedikten sonra mutlaka ağzıma bi sakız atarım. Diğer meyveli olan sakız da biricik sevgilim için. Naneli sakız sevmediğinden ona da bu şekilde bir alternatif sunuyorum:) Mentollü olips de genelde kış günlerinde katılıyor bu ikiliye..
3- Bu bölümde de bozuk para cüzdanım ve diğer devasa cüzdanımı görüyorsunuz. İşte ben tam da bu yüzden küçük çantaya sığamıyorum. Küçük çantalar benim cüzdanımı bile almıyor.
4-Burada da çantamın olmazsa olmazı kağıt mendil+kolonyalı mendilim var. Yaz kış burnu akan bir insan oldugum için yanımda kağıt mendilim olmadan kendimi çıplak gibi hissediyorum. (Birkaç kere otobüsten inip mendil alıp, tekrar binip yola devam etmişliğim var) Mendillerin yanındaki ağrı kesici benim sayılmaz. Yani yanımda mutlaka olur ama genelde çevremdekiler kullanır. Ben nadiren ilaç içerim, onda da çantamda bulunmazsa sinir olurum, bu yüzden taşıyorum:)
5-Malesef bende 2 adet telefon kullananlardanım..
6-Ipodum. Müziğim. Yol arkadaşım:)
7-Aynam. Her daim çıkarıp baktığım sevimli nesne:) Yanında da tokalarım.. Saçı açıkken mutlaka yanımda olmalılar...
8-İşte son olarak not defterim. Bitirdiğim not defterlerine baktıkça hayatım gözümün önünden geçiyor..Bu da kimbilir kaçıncısı:)
Bunlar dışında, şarj aletim, flash discim, fişler-kredi kartı slipleri vs de oluyor ama estetik bozulmasın diye yoklar kendileri:))
Çantamın içi böyle, acaba Esin ve Dilek de açarlar mı çantalarını:P

5 comments:

  1. Ben asla açmam çantamı...

    ReplyDelete
  2. Bedbird o yüzden seni mimlemedim:))

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:42 PM

    Canımmmm çantanın içindekilere bayıldımmmm. Çok güzeller. Sayende bende başka neler ekleyebilirim diye baktım bol bol :)Ajandana ve aynana bayıldım ayrıca

    Çok teşekkürler

    ReplyDelete
  4. Cantami actim, uygun zamanda koyacagim :) Gordum ki ipod almissin gule gule kullan, su sony de sarki yuklemek icin programa ihtiyac duyuyor mu? Programlarla ugrasmak istemiyorum da.

    ReplyDelete
  5. Cilekli pasta, ajandam hediye geldi, aynayi ise Atlas pasajindan almistim. Eger istersen aynisindan alir gonderirim sana:)

    Esincigim, sen de kocaman canta kullaniyorsun.Icinde neler vardir neler.. Bu arada ipod sevgilimin ama uzerine yattim artik benim oldu:) (kendisi arabayla gittigi icin ihtiyaci olmuyor) Ama ipodda radyo olmadigindan ve ben sabahlari Nihat Sirdar dinlemeden uyanamadigimdan eski mp3 playerim da hala yanimda:P Bu arada Sony icin de bilgisayara program yuklemek lazim. Ben sana siddetle creative oneriyorum. Kesinlikle super:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...