30 October, 2008

Baykus





Yildonumumuzden 2 gun sonra da sevgilimin dogum gunuydu.. Gecen yil balayinda kaldigimiz otelde bulunan turistlerin yardimiyla eglenceli ufak bi parti yapmistik:)


Bu yil icinse Istanbulda bulunan arkadaslarimizi Baykus'a davet ettim..(Facebook sagolsun, onun sayfasindan bircok kisiye ulasabildim:P) Sevgilim sadece 5 kisi yemek yiyecegimiz saniyordu ancak herkes oraya geldi. Yine kucuk capta bir parti oldu.. Tabii birbirinden alakasiz insanlar da geldigi icin, ben once tereddut ettim herkes iyi vakit gecirebilir mi acaba diye ama neyseki hersey cok guzeldi.. Cok eglendim ve onun gozlerinin icinin guldugunu gormek beni daha da mutlu etti..







Baykus benim Istanbulda en sevdigim mekanlardan biri. Hani bazi yerlere gidersiniz de saatlerce hic rahatsiz olmadan oturursunuz ya. Iste burasi da oyle bi yer. Ustte bir asma kat var, bu tip gunler icin elverisli oluyor:) Yemekler guzel, fiyatlar uygun.. Yanda gordugunuz gibi tabaginiz iki parcaya bolunmus halde geliyor. Yarisi salata yarisi yemek olmak uzere. O gunde de bizi gayet iyi agirladilar:)












Gelenlere de ustte gordugunuz Beatles cd kapaklarindan olusan kurabiyeleri ikram ettim. (Sevgilim tam bir Beatles manyagidir) Ben de onun icin Pastaci'dan bu kurabiyeleri siparis ettim. Gayet de guzel oldu gercekten..Tatli bir gun gecirdik.. Gelen herkese tekrar tesekkurler:)

7 comments:

  1. Birlikde ve hep mutlu olun
    sevgiler size

    ReplyDelete
  2. nymm esının dogum gununu ve ıkınızın evlılık yıldonumunu kutluyorummm:)

    ayrıca nısanlımın dogumgununde kesın senden fıkır alıyorummmm:))

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:53 AM

    nekadar zevkli ve yaraticisin, harika fikirler üretmissin, esin eminim cok mutlu olmustur! baykusa hic gitmedim, ama verdigin linkteki fotograflarindan cok güzel bir yer oldugu belli, muhakkak denerim! uzun, birlikte, saglikli, huzurlu ve tabi ki cok eglenceli bir ömrünüz olsun :)

    ReplyDelete
  4. Ama acıktım ki ben ya! :p

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:32 PM

    Kurabiyeler çok cici gözüküyor.

    Nice senelere, bu facebooku bulandan Allah razı olsun diyelim :)

    ReplyDelete
  6. Ilkaycim canim cok tesekkur ederim:)

    Yass, cok sagol her zaman fikir vermeye hazirim:P

    Rahsan, evet cok mutlu oldu ve bende onu oyle gorunce cook sevindim.Tesekkurler:)

    Prncfrn, merhaba:) guzeldi valla yemek, sana da tavsiye ederim. Bu arada ben de senin blogunu gormus oldum ve sevdim, iyi oldu ziyaretin:)

    Cilekli pasta, hosgeldin, nerelerdeydin. Cok yogunsun bu aralar goruyorum. Tesekkurler:))

    ReplyDelete
  7. hiii aman tanrim kurbiyelere bayildim!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...