10 June, 2008

İş-güç

Şu anda Donald Trump'ın 'Başarıya Giden Yol'unu okuyorum. Zamanında çok okumuştum kişisel gelişim kitabı ve artık hepsinin aynı şeyleri yazdıgını düşünüyordum, hala da öyle düşünüyorum ya... Ama tekrar etmenin kimseye bi zararı yok dimi:) Bazen morale ihtiyac duyuyorum..


İşte oradan bir bölüm çok hoşuma gitti burada olsun istedim..


...'Çoğu insan başarısızlıktan korkar; o yüzden de hiçbir işe el atamaz. Hayal kurabilir, konuşabilir, hatta plan da yapabilir, ama parasını ve çabasını o iş için seferber etmesini gerektiren kritik adımı atamaz. İş yaşamında başarılı olabilmeniz için risk almanız gerekir. Başarısız olsanız bile, öğrenmenin yolu budur.Buz üzerinde düşmemiş Olimpiyat buz patencisi hiç olmamıştır ve olmayacaktır. Patenciler becerilerini, başkalarını izleyerek ya da konuşarak değil, yaparak ve düşünerek edinirler ve hareketlerinde de öyle ustalaşırlar'....

Bir gün cesareti toplayıp kaymaya başlamak umuduyla:))

6 comments:

  1. Kritik adimlar atmama az kaldi belki seneye koca bir adim atmis olurum :)

    ReplyDelete
  2. Insanlar,insanlik varoldugu surece zaten bildikleri seyleri baskalarindan duyma istegiyle yanip tutusacaklar sanirim...Ama,bunun yanlis oldugunun farkina varmis olanlar kendilerini dinleyecekler ve basariya bir adim daha yaklasacaklar...

    ReplyDelete
  3. o riski alamayip, kactigim zamanlar cok oluyor malesef.

    Buz patenini ben de denemedim henuz, ama normal patenden bahsediyorsan yardimci olabilirim :) buz patenini denemek icin de birbirimizi gaza getirebiliriz :)

    ReplyDelete
  4. Haydins, umarım sen atarsın da bize de gaz olur bu:) Başarılı olman dilegiyle..

    Bedbirds, biliyorum bu konudaki düşüncelerini ama ben başkalarının deneyimlerinden de yararlanma taraftarıyım:)

    Esiiin, ben de senin gibiyim bakalım nolucak sonumuz:) Bu arada bende eskiden patende iyiydim ve bir gün buz pateni denedim çok benziyor birbirine, başarılı oldum. Ama yıllar geçti üstünden.. Belki bu kış birlikte deneriz??

    ReplyDelete
  5. Kritik adımları atmaya cesaret ettim ve dogruyu yaptım:)

    ReplyDelete
  6. Nino, tebrik ederim gercekten. Bence bu insanin icinde var. Ben sanirim cok temkinli bir insanim:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...