20 April, 2008

6. yıl



Gecen hafta ici bir gun sevgilim ve ben isten kaytarıp birlikte olmamızın 6. yılını kutladık. Hafta içi evde olmanın keyfini çıkardık. (gerci kendisi hep cıkarıyor da bu sefer birlikteydik) Kahvaltıdan sonra kendimizi sokaklara attık. Karsıya geçtik. Kadıköy sokaklarında bos bos dolastık. Aylar olmus gitmeyeli, özlemişiz..Eski dükkanlara girip çıktık.Sekerci Cafer Erol'a ugradık. Ben yine kendimden geçtim. Güzel bir yemek yedik. Sonrasında her zamanki gibi Modaya gidecektik ama plan degistirip vapura bindik Besiktasa gectik. Iyiki de oyle yapmısız, vapurda yıllardır görmedigimiz bi tanıdıgımıza rastladık ve aksamında Çılgın Dünya isimli oyuna davet edildik:)




Bu sezon izledigim en iyi oyundu.İstanbul Büyüksehir Belediyesinin bir oyunuydu. Canlı bir orkestrası, sahane kostum ve dekoru artı 10 numara oyuncuları olan bir oyundu.Cok guldum, cok eglendim.Mutlaka gidin.




O gun annem de geldi ve aksam onu da götürdük oyuna. (küçükken o beni tiyatroya götürürdü, şimdi ben onu:) Neyseki oyun sıkıcı degildi, yüzümü kara çıkarmadı.




Annem Adana'dan nane getirmiş. (evet taze nane) Daha neler neler getirmişti. Naneyi ne kadar özlemişim. (gerçegini) Burada güzel kokanına rastlamadım daha, kocaman yaprakları olan yeşil bir ot satıyorlar nane diye. Doyamadım kokusuna:))




7 comments:

  1. Taze nane ,hemde oraların gercek nanesi.Mis gibi kokmustur ev:)Helede anne elinden olunca:)buarada tesadufler ne guzellikler getiriyor insan hayatına.İyikide karar degistirip vapura binmissiniz:)

    ReplyDelete
  2. Tanrı sizi ayırmasın ve mutlulugunuz sonsuza dek sürsün...

    ReplyDelete
  3. nice mutlu, saglikli 6-36 senelere.

    Ayrica haftaici ise gitmemenin keyfi de ayri :)

    ReplyDelete
  4. nice seneler mutlu olaraktan :D..sende aslınd a yapabilirsin o naneleri pazardan yaş nane al yıka emreye sadece yapraklarını temizlettir.. ki annem bana temizletir :D kurut süper bir nane olur :)

    ReplyDelete
  5. Nino, gercekten öyle oldu, bide tabii üç günce solmadı, günlerce dayandı. Nasıl güzeldi anlatamam:)

    Bedbirds, cok tesekkurler, amin:)

    Esin cok saol:) Bu arada ise gitmemenin keyfini benimle paylastıgın icin de tesekkurler, yordum seni:)

    Ozan, burada pazardaki naneleri gormelisin nane demeye bin şahit ister:) Adanadan neyseki bana hem tazesi hem kurusu geliyor:P

    ReplyDelete
  6. daha coook mutlu senelereee onclıkle..

    sonra da cok merak ettım oyunu ısallah turneye cıkar da ızlerız.. ankarada oyun kalmadı ızlemedık:P

    ReplyDelete
  7. Yasscım, cook tesekkur ederim:) Ne kadar oldu sizin bilmiyorum ama darısı başınıza diyim:P
    Eger gelirse izle bence de ben cok eglendimm:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...