13 May, 2014

Kullandığım Avon ürünleri

Bu post, ya benim ne kadar çok Avon ürünüm varmış diye düşünürken ortaya çıkmıştır.. Memnun olup olmadıklarımı sizinle de paylaşmak istedim. Avon satan bir arkadaşı olunca insan ister istemez kataloga bakıyor sürekli ve birşeyler alıyor. Genel olarak şunu söyleyebilirim ki Avon u fiyat kalite oranı açısından oldukça iyi buluyorum, yani indirimli zamanlarında gerçekten uygun fiyata ürün alınabiliyor ve bugüne kadar çok kötü diyebileceğim ya da cildime zarar veren bir ürünü olmadı.
Bu resimde allık fırçası Kajal göz kalemleri ve glimmerstick göz kaleminden başlayacak olursak. Hepsini de önerebilirim. Fırçaları genelde güzel, Kajal kalemler de başarılı, renkleri ve sürümü çok kolay, kayıyor resmen, ama glimmerstick kalemi özellikle öneririm, çok kalıcı, eye-liner gibi tüm gün gözümden çıkmıyor. Onun yanında rujları var, bu rujlardan birisi Red embrace tonunda kırmızı, hem tonu çok güzel hem de çok kalıcı, diğerini de onun kadar sevmesem de güzel . Ben rujlarını da beğeniyorum, genelde katalogdaki renginden farklı olmuyor ve indirimde iken 12 TL civarında fiyatı oluyor. Hatta benim rujlarımın bir çoğu Avondur.
Rimel de genelde Loreal dışında bir marka kullanmam, bu rimel ise denk geldi aldığım bir ürünün yanında hediye gelmişti diye denedim, beklediğimden iyi tabi ama bir Loreal değil! Ama beğenen arkadaşlarım oldu, bu biraz da sizin beklentinize bağlı, ben daha dolgun rimelleri seviyorum.. El kremine tek kelimeyle bayıldım. Zaten kremleri güzel oluyor ama özellikle bu kremin kokusu bir efsane. Gidip gelip sürüp kokluyorum, hafif pırıltısı da var, geçen ay 3,90 TL ye almıştım. Yine olsa yine alırım: )
Parfümler ise son dönemde dadandıklarımdan, zaten strawberry TR ye gönderi yapmadığından beri orjinal parfümlerimi günlük olarak kullanmaya pek kıyamıyorum, bu nedenle artık Watsons dan ya da Avon dan parfüm aldığım oluyor, kokusunu bilmeden şişesini görerek almıştım bunu, (begenmezsem etrafımda bir sürü kişi var biri kullanır demiştim ama gayet güzel çıktı), 5. Şişeyi falan bitirdim, zaten işyerinde dalga konusu oluyorum bazen, Glade in belirli sürelerde püskürttüğü kokusu gibi benim de belirli sürelerde parfüm sıkmama gülüyorlar.. Bu koku hafif meyveli, yaz için uygun. Kapatıcısını da yine denemek için almıştım, onu da beğendim, çantada taşımak için ideal, ben genelde göz çevresinde kullanıyorum, tam tenimin renginde ve birikme yapmıyor. Bronz top allık ise renk olarak kötü olmamasına rağmen, ilk kez top allık kullandım ben ve çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim.. Hem kutusu kocaman, hem de sürerken toplar etrafa düşebiliyor, ben klasik allıkları tercih ederim..
Yukarıda eklediğim resimde ise ilk sırada duş jelim var, özellikle bunun vanilyalı kokusuna bayıldım, duş jelleri güzel oluyor zaten, denenir, hatta fiyatları genelde markette bulacağınız duş jellerinden daha bile ucuz oluyor.. Mavi kapaklı olarak görünen yüz kremini ise çok fazla beğenmedim. Daha önce Avon Solutions yüz kremi de denemiştim onu da çok beğenmemiştim.Pembe görünen de el kremi olarak kullanıyorum, yumuşacık ve kokusu güzel. Mom olan krem de sevdiklerimden, hamile olduğum için şu anda nemlendirme amaçlı kullanıyorum, çok kokusu yok ve güzel nemlendiriyor.. Yine yanında glimmerstick göz kalemlerim var, bunlar da başka renkleri çok çok güzeller, bence denk gelince alın.:)Yine başka bir rimeli var, bu kesinlikle sarı olandan çok daha iyi, genel olarak Extra Lasting olan ürünleri güzel diyebilirim, ruju da çok güzel ve gerçekten uzun süre rengini koruyor. En sondaki saç serumunu ise kırık, cansız saç uçları için. Banyo sonrası kullanım için. Hem kokusuna bayılıyorum, hem de benim saçımda işe yarıyor ya da bana psikolojik olarak öyle geliyor.. Daha önce başka çeşitlerini de denemiştim ama bence en güzeli bu.
Son olarak ise uzun süredir kullandığım bir tarak ve yeni çıkan parfümü var. Taraklarının hepsi çok güzel gerçekten, şiddetle öneririm:) Femme parfüm ise bu ay aldım, tester ın kokusunu çok beğenip almıştım ve sevdim, şu sıralar bunu kullanıyorum, yanında deodorantı da hediye idi.. AVM gezmeleri yalan olunca internet alışverişine dadanan bendeniz kozmetik ürünlerde katalog satışı yapan kadınlara destek olmak için hem de yine ayağıma kadar geldiği için ve fiyat kalite oranında başarılı buldugum için Avon, Oriflame de kullanıyorum.. Belki tavsiyelerimden siz de yararlanırsınız.. Sevgiler.

1 comment:

  1. Avon kozmetik ürünlerini aşağıkdaki linkten satın alabilirsiniz.

    www.bolmarka.com/urun-kategori/kozmetik/avon/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...