02 February, 2012

Gamzedeyim Deva Bulmam



Barış Manço'yu çok severim. Ee onun Adam Olacak Çocuk programlarıyla büyümüş bir nesiliz ne de olsa.. Bir de benim hayatımda izlediğim ilk konser Adana'da kapalı spor salonunda Barış Manço konseriydi (ilkokuldaydım ve de çok fazla çocuk olduğunu hatırlıyorum:))

Hep aklıma takılan birşey olmuştur, 90 ların başında erkeklerin uzun saçlı olması oldukça garip karşılanırken (en azından benim yaşadığım yerdeki yaşlılar için diyeyim de genelleme yapmış olmayayım) upuzun saçlı, bu kadar takı takan radikal  adam nasıl olmuş da 7'den 77'ye bu kadar sevilmiş?

Dün onun ölüm yıldönümüydü, o yüzden bir videosu burada olsun istedim. Aslında Seher Vakti ve Ben Bilirim'i de çok severim  ama bu sefer içimden bu şarkı geldi:)

2 comments:

  1. Yaa evet Barış Manço! Gerçek bir sanatçıydı o. Ben de vefat ettiğinde ağlamıştım. Ama sanki vefatı hep Nisan ayındaymı gibi gelir bana o yüzden hep kaçırıyorum yıldönümünü. Şarkılarını hâlâ sverek dinliyorum Eskimez zaten onlar:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aklı Karışık bir anne, benim sevdiğim şarkıcıların bir çoğu öldü zaten:( Çok fazla eski şarkılar dinliyorum da hem yerli hem yabancı, o yüzden ölüm zamanlarını da biliyorum:(

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...