20 January, 2010

Sac sac paraları


Alışveriş bütçemi oldukça kıstım son zamanlarda ancak en son yaptıgım 2 alışverişim de hem çok karlıydı hem de ödediğim fiyatın çok üstünde memnun kaldım:) İlki yukarıda şişesi olan parfüm. Bijan Strawberry nette 34 tl idi (75ml) ve dayanamayıp sipariş verdim, yorumlara bakıp beğenecegimi umdum, beğenmesem de etrafımda bir sürü kişi var benim tenime uymazsa başkasnınkine uyar diye düşündüm ama hiç gerek kalmadı çünkü çok sevdim ben bu kokuyu. Sabahtan beri kolumu kokluyorum:))


2. si ise I-pod'uma bu mor kılıfı aldım..1 yıldan fazladır alacagım ama elim cüzdanıma gitmiyor kasaya gidince.. İlkinde 45 tl ödeyecektim kıyamadım, daha sonra MediaMarkt'ta 35 e görmüştüm, yine vazgeçtim. Sonunda Markafoni'den 9.90 a sahip oldum mor kılıfıma:) Yepyeni oldu ı-podum.. Ahh ahh bir de ben teknolojisini tam çözebilsem.. Hep kocacım koyuyordu şarkıları, şimdi ben değiştiremiyorum malesef. Tek ben mi zorlanıyorum yaww, eski mp3 player'ım ne kadar kolaydı halbuki:P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...