11 January, 2010

Günlük işler



* Kuzenimin kızının dogum günü vardı haftasonu, karşıya gectim.. Şu yukardakileri de hapır hupur götürdüm:) -Pastaların bazısı Kastamonu'dan bazısı da Adana'dan gelmişti- Zaten öyle bir yeme modundayım ki son zamanlarda birinin acilen beni durdurması gerekiyor:P

* Annem buradaydı bu haftasonu, off yaa ne kadar büyüse de insan evde bir annenin olması müthiş bir duygu:) Sanki birkaç gün bile olsa üstünden tüm yükü alıyor gibi:o) Pazar günü onunla ikea'ya gittik ve bir sürü kutu aldık, evimdeki herşeyi döküp yeniden düzenledim, ohh mis gibi oldu:) - onun fotolarını da eklicem sonra..

* Gökten 3 Elma Düştü ve Kadın Aklı Erkek Aklı'nı izledim haftasonu. İkisini de sevdim..

*Canan Tan'ın Yüreğim Seni Çok Sevdi'sini okuyorum. Kafa yormadan çerez yer gibi gidiyor işte. Ama sırada okunacak çok kitap var. Dün kütüphanemi de temizledim, okumadıklarımı öne çıkardım, bir süre kitap almasam iyi olacak sanki..

3 comments:

  1. Ben anlamadım, Adana' da mısınız değil mi :)
    Ben Adana' dayım ve Kağıttan Gemiler Ayten' i okurken buldum sizi..

    ReplyDelete
  2. Kurabiyeler harika gözüküyor. Anne eli değmiş gibi.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  3. Irazcım kalbim Adana'da bedenim İstanbul'da diyelim:) Aslen Adanalıyım, hayatımın büyük bir bölümü oradaydım ama şimdi İstanbuldayım. Bu arada seni tanıdıgıma da cok sevindim:P

    Kağıttan Gemiler, evet öyle oldu valla:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...