24 July, 2008

Tatil- 2




Eveet Adana'dan sonra çıktık yolaa Silifkeye dogru. (Sevgilimle bizim arabayla yaptıgımız en uzun yolculuktu:)) Ben küçüklüğümden beri ne zaman Mersine dogru gitsek denizi görüdügüm andan itibaren heyecanlanmaya başlarım. Bir an önce atlamak isterim suya:) Artık büyüdügümden mi yoksa İstanbulda denizi daha sık görmemden mi bilmiyorum ama daha az heyecanlanıyorum:( Herneyse, Mersin'in o kalabalık sitelerini geçip Erdemliden ilerlemeye başladık. O kadar güzelim denizi nasıl bu hale getirdik bilmiyorum, neden orası bir turizm kenti olamadı. Yazlık site olayından hiç hazzetmemişimdir zaten, o şehri de bunlarla doldurduk malesef. tabi Erdemli ve sonrasında deniz daha da güzellişiyor. Ben yolda fotograf çekmeye çalıştım ancak Kızkalesi vs gayet flu görünüyordu o hızla:P Ama otelimize varmadan otelin tabelasını gayet net çekebilmişim:) İşte solda gördüğünüz otele gittik.. Gayet de memnun kaldık.


Otelimiz Silifkede çok güzel bir koyu sadece bir siteyle paylaşıyordu. Denizi muhteşemdi. (mavi bayragı bile vardı) Ve bence o civarda gidilebilecek en iyi otel:) Tek kötü yanı ise, havuzun da deniz suyuyla doldurulması (ben ilk kez gördüm böyle bişe) Bol bol dinlendik, yüzdük, tavla masa tenisi oynadık:) Sahilde saatlerce kitap okudum (Olasılıksızı okuyorum hala da bitiremedim) Yemekleri de iyiydi bence. (zaten ben mezelerle doyarım:)) Yedigimiz balıgı da eklemeden geçmeyeyim -tadını zor unutabilirim- Tatilimizi düşündügümüzden kısa kestik, çünkü planladıgımız arkadaşlarımız gelemedi, e yüz yüz bi yere kadar biz de hadi onlarla da daha fazla zaman geçirelim diye Adanaya erken döndük. Pişman olmadık ama ben daha yüzmeye doyamadım:( Sevgilimin suyla arası benim kadar iyi degil malesef biraz tedirgin, bense balık gibiyim:) O yüzden İstanbul yakınlarında hafta sonları tatil yapma sözü aldım.






O civardaki birçok koy denize girmek için iyiydi ancak biz otelden çıkmak istemedik.(Zira ben sıcakladıktan sonra deniz kenarında içtigim muhteşem slaşları -nasıl yazılır bilmiyorum- bırakıp bi yere gitmedim:)


Güzel anılarla bıraktıgımız Altınorfoz dönüşünde Tarsus Şelalesine ugradık. O da bir sonraki postta:P



4 comments:

  1. Oncelikle Slush diye yazilir.Sonralikla Mersin yaa,hic bisi olmaz ordan :)

    ReplyDelete
  2. Nymcim, Adana'dan gelirken Mersin'de denizi görünce hemen yüzmeye başlamak istediğini yazmışsın. Benim için bu Mersin'de yaşarken, Susaoğlu'na giderken Altınorfozun olduğu körfezi görünce ortaya çıkardı. Tatil için harika seçim, seni kutlar ve de kıskandığımı belirtmek isterim :) Ağlamak istiyorum sayın seyirciler...

    ReplyDelete
  3. Ahh o mersinin çıkışına doğru iyice abartı kalabalık siteler.. İnsan orada tatil yaptığını mı sanır bilemem. Ne güzel sevindim temiz bir denizde senenin yorguluğundan kurtulmanıza.
    sevgiler.

    ReplyDelete
  4. Bedbird, yaa c'li s'li yazdım gözüme hoş görünmedi:)Bu arada Mersin konusunda farklı düşünüyoruz.(her zamanki gibi:P)

    Denizciiimm, nitekim hep aynı heyecan dimi:) Susanoglunu da çok severim..Valla size de oralarda bir tatil tavsiye ederimmm:)Opuyorumm..

    İlkaycım canım ben de o sitelerden çok bunalıyorum. Bu arada senin yazılarını da okuyorum ve imreniyorum bu kadar sık güncelliyorsun blogunu. Sıkı takipçinim:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...