19 May, 2007

is, guc, ders ....

Yeni isim o kadar cok zaman aliyor, gunlerim o kadar yogun geciyor ki is ve yemek disinda pek bir seye vakit ayiramaiyorum.Bu durum canimi skmiyor degil ama napalim en azindan yaptiklarinin karsiligini aldigim bir iste calisiyorum artik o yuzden mutluyum.Bir de soylemistim en yakin arkadasim ise baliyor die.O basladi ise.Sabahlari taksimde bulusup birlikte basliyoruz maratona. Hala garibime gidiyor, yine her gun birlikte gecirmek.Ama yollar artik cok daha eglenceli.Iyi ki varsin Dino. Hayatimda gordugum en guler yuzlu insandir o.Gerci cook agladigini da gordum ama yine de en ufak seylerden mutlu oluyor ve ben de mutlu ediyor.






Dun aksam Bakırkoyde 1 saat dolmus sırasi bekledikten sonra zor da olsa Taksim'e varabildik.Cuma aksami oldugu icin oyalandik biraz İstiklal'de, kitapcilari gezdik.Dayanamayip bi seyler aldik:) Ben 50s 60s 70s cdleri aldim.Oylesine bir sepette duruyordu.Sarkilarin cogunun bende olmasina ragmen farkli kisilerin soylemesi ve de cd kapalarini cok begenmem dolayisiyla kasanın etrafında 3 kere dolastiktan sonra sonunda dayanamayip aldim.Bikac tane de ufak tefek kartlar vs. aldik. Sonra da Dinolarin bana zorla yedirdigi ama artik benim de cok sevdigim ıslak hamburger molasi verdik.Hatta dayanamayip 2 ayri yerde verdik bu molayi:(








Gecen hafta annem burdaydi.Malum iste 4 gun o kadar cabuk ucup gitti ki ne oldugunu anlayamadim.Hem dogum gununu hem de anneler gununu kutladik.Tum haftasonu cok iyi vakit gecirdik.Emmonun annesi de burda, gecen cumartesi tum gun annelerle birlikteydik iste.Kardesimin Eminonunde modern dans gosterisini izledik.Sonra Cagaoglunda davetiye baktik.Cok komik davetiyeler gordum.Mesela 25 yil once annemlerin davetiyesinin neredeyse aynisini gorduk.Ama tek eskiler degil bazi yeni davetiyelere de cok guldum.Ya tabi herkesin zevki ayri ama bazi davetiyeler vardi sanki dugun degil sunnet toreni ya da ne bilim cok alakasiz bir toren davetiyesi gibiydi. Sonuc olarak bizim de aklimizda bir seyler olustu artik, tam karar veremedik ama en azindan bi seyler begendim ve fiyat konusunda da fikrim oldu.


Bu haftam yine calismayla bir de hastalikla gecti.Cok usutmusum Carsamba gunu hic kendimde degildim.Hala etkileri var ama simdi daha iyiyim.Bu hafta sonumu ders calismaya ayrirdim.Zira Haziranda sinavlar icin Adanaya gidiyorum.Hıı bide muhtar icin ciktim disari oyumu artik burda kullanicam.Bosa gitmesini istemedigim icin de erkenden gittim muhtara.Yazin olacak secim ve umarim herkes oyunu kulanir.Bence tatilden cok daha onemli cunku. Sonuclarina biz katlanicaz.


Simdilik sozlerimi noktaliyor ve Para teorisi calismaya donuyorum.Her an sıkılıp blog arasi verebilirim..Gorusmek uzere:)


* Bugun 19 Mayıs Genclik ve Spor Bayramı, hepimizin bayramı kutlu olsun.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...