13 September, 2006

sözün özü

Neler oldu neler? Sözün özü: maydanozlu köfteler...(çook önceden oynadığım bir tiyatro oyunundan sevdiğim bir alıntı) Ben yine yeniden bir mülakata gittim.Daha doğrusu ben mülakat sanıyodum bi gittim ki benim dışında yaklaşık 60 kişi daha var ve sınav olcaz.O kadar da düzgün giyinmiş saçım için fön parası vermiştim.Bi baktım kotla gelen bi sürü adam.Tüh dedim bi de şimdi mülakat için süslen sonra ama ööle olmadı.Neyse biz 2 aşamalı bir sınav olduk.İlk aşama paragraf sorularından oluşuyordu.2. aşamada ise 80 soruluk rakamlardan oluşan dikkat testi ve sadece 6 dakikan var.Neyse işte bişeler yaptık.Sonra bekleyin sonuçları optik okuyucu ile okicaz dediler ve okudular.16 kişi geçmiş sınavı ve içlerinde ben de vardım.İşte ilk 8 kişiyi grup mülakatı için aldılar.Karşımızda 3 kişi oturuyor ve bizim bir konuyu tartışmamız bekleniyor.Neyse işte tartıştık.Sonra hadi siz gidin biz sizi bugün 6'ya kadar aricaz dediler.Ee bende Adana biletimi iptal etmek zorunda kaldım.Sonra beni aradılar ve birkaç saat sonrası için randevu verdiler.Orayla görüştükten sonra nihayetinde bugün bankanın kendisiyle görüşme şansına eriştim!Yani neticesinde iyi işte.Cevap bekliyorum.Gitmek istiyorum artık evimee..Bu arada bayanlara burdan çok önemli bir öğüt vermek istiyorum:Bugün bir kozmetik firmasına küçücük bişe almak için girmiştim ve ordaki çok sevimli bayanın(!) zamanınız varsa cilt bakımı yapalım sorusuyla karşı karşıya kalınca e benim de zamanım var ve zaten çok bakımsız hissediyorum kendimi.Hadi dedim bu kadar ısrara.Neyse oturduk sandaleye.Maskeler, tonikler, kremler... ama cildim cidden yumuşadı.Tabi ben sandalyeye otururken kesinlikle alamam diyodum.Kadın anlatmaya başladı Clinique markasının güzelliğini vs.Bende öğrenci olduğumu falan söledim.Daha sonra alırım vs.En son belki bir sabun alırım dedim.Amaaa ben ordan bir set alarak çıktım. İnanılmaz bir satış tekniği.Hala inanamıyorum.Yani aslında uzun süredir almak istiyodum ama daha zamanı gelmemişti.İçimde biraz mutluluk, biraz pişmanlık, kremimi sürüyorum.(Ama tek bi kere bile siyah noktalarımı azalttı sanki!) Ama tavsiyem: asla bu cilt bakımlarından yaptırmamak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...